Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 180 RON.
Dacă valoarea comenzii dvs. este mai mică de 180 de lei, atunci costul de livrare a produselor este de 15 lei (TVA inclus)
Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania Bookurier. Timpul de livrare este de aproximativ 1-3 zile lucratoare, de la confirmarea comenzii.
Toate produsele sunt livrate în ambalajul original, al producătorului și în colet sigilat.
Cum se efectueaza livrarea?
In momentul lansarii comenzii poti alege ca livrarea sa se faca la adresa ta (acasa sau la birou),
Vei fi notificat in ziua livrarii printr-un SMS, care va contine informatii despre coletul tau, valoare ramburs si datele de contact are curierului care il va livra;
Program de lucru Bookurier: L-V – 08:00-18:00.
Ce se intampla daca nu esti gasit la adresa de livrare?
In cazul in care nu vei fi gasit la adresa mentionata in comanda curierul va notifica iar compania de curierat va incerca a doua livrare gratuita;
Coletul va fi returnat automat in termen de 5 zile calendaristice de la data predarii catre Bokkurier, in cazul in care nu s-a reusit livrarea;
Cum se efectueaza plata transportului si a produselor?
Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.
Retur
Dacă nu ești mulțumit(ă) de produsele noastre, le poți returna în termen de 14 de zile de la primirea comenzii.
Procesul de returnare este foarte simplu! Trebuie doar sau să ne anunțati de intenția de retur prin intermediul unui e-mail la adresa office@hiroskin.ro.com sau la numărul de telefon 0760 555 107.
Rambursarea banilor are loc în 5 zile de la primirea coletului, pe care l-ai returnat, în depozitul nostru.
Se acceptă returul produselor nedesfăcute, cu ambalajul original, sigilat. Nu se vor accepta pentru returnare produsele care prezintă semne de uzură sau consum, modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau șocuri
Produsele vor fi returnate la adresa: Strada Verii nr. 23, bloc 3, apt 19, camera 2, Bragadiru, Ilfov, împreună cu factură.
Cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Client
Consumatorul suporta doar costurile legate de returnarea produselor cu exceptia cazurilor in care HiroSkin accepta sa suporte acele costuri. In cazurile in care produsele sunt neconforme/produse diferite fata de ceea ce clientul a comandat sarcina platii transportului ii revine HiroSkin.
Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la 0760 555 107, luni – vineri, orele 9:00 – 18:00